måndag 11 mars 2013

Hmm...

 Jag har haft besök. Uppbyggnadsbeskar mina små äppleträd för ett tag sedan, men jag undrar om det är någon idé att ens försöka. För beskärningshjälp får jag. Jag vet inte om min lärare på beskärningskursen skulle godkänna det här:

Eller toppningen av mina tre strimlönnsspön...

Ullungrönn brukar vara en favorit bland allt vilt.


Och skogen runt huset ser ut såhär på sina ställen.


 Japp, dom hälsar på ibland, här satt jag vid datorn och råkade slänga en blick genom fönstret. Båda hundarna var ute. På andra sidan huset och märkte inte något. Skithundar.
 Jaja, så är det att bo i skogen antar jag.

5 kommentarer:

  1. Haha! Skithundar.... :)

    Min är likadan men mot rådjur! Ser jag ett sånt i trädgården så springer jag ut med hunden och tänker att han ska jaga bort dem... men inte! Han fattar ingenting och då är det ändå en Jack Russel :)

    Hoppas ändå att beskärningen blev bra!

    SvaraRadera
  2. Slöa redskap den där Hälge har. Fula snitt och taskig teknik... Hoppas att dina växter repar sig efter kalaset.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Snakk om å være nærgående......ikke noe koslig når hagetrærne blir spist nå nei.

    Hilsen Tove Kristin

    SvaraRadera
  4. Men åhhh, vad irriterande! Det är väl enda nackdelen med att bo i skogen, att viltet är så nära! Men den där älgen ser ju ut att vilja komma IN... :):):) Det där med ullungrönn har jag inte märkt av, tur det för jag ska ympa nya - vilket var bra att få en påminnelse om! Ha det gott! :) Mia

    SvaraRadera
  5. Grrrrr. Du får rusa ut själv och skälla. :-)

    SvaraRadera