tisdag 26 februari 2013

Förra året...

 ...den femte mars visade sig vintergäcken. I slutet av februari såg det ut som nu med snö och ganska kallt. Så jag hoppas. 

 

Det senaste har jag fått så himla mycket spamkommentarer på min blogg. Blogger placerar det mesta i skräpkorgen av sig själv, men jag blir så irriterad så nu inför jag ordverifiering på min blogg ett tag igen. Jag tycker själv ordverifiering är superjobbigt, men jag hatar reklam för bloggar som säljer en massa skit ännu mer, så hav tålamod med min kommentarsruta ;-)

4 kommentarer:

  1. Men usch vad jobbigt. Jag har sluppit det mesta i den vägen hittills. Då passar jag på att fråga dig istället, har du gjort något roligt gjutprojekt i betong som du skrivit om i ett inlägg? Har du lust att länka upp det till min blogg? Försöker få till en länksamling på det temat nämligen ...
    Fin fortsättning på veckan!

    SvaraRadera
  2. Jag gillar inte heller ordverifiering men förstår ditt dilemma:) Får emellanåt lite jobbiga kommentarer men ännu så är det få som tur är. Visst är det underbart att vi snart är inne i mars redan;) Nu händer det snart grejer i rabatterna:) Ha det gott/Monne

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Hejsan,
    Så tradigt med spam... Ja, och visst är lite bökigt med ordverifiering, men behövs ju ibland...
    Här nere i Malmö hänger kylan kvar, även om det är barmark. Vintergäcken lyser gula. Snart skriver vi mars - härligt!
    Ha det gott!
    /Katarina

    SvaraRadera