torsdag 18 oktober 2012

Glömde kameran

 När jag åkte imorse. Fick testa telefonens kamera, blev väl sådär, den kräver att man kan hålla den mer still än vad jag klarar, men inödafall så. (Dessutom är telefonen ny, så definitivt bättre bilder än min gamla, fick uppdatera min gamla hederliga till en vatten, grus och slagtålig smartphone för några veckor sedan :-))

Hur som, nu fick vi uteplatsen nästan färdig. Plattorna på plats...
Knotten mellan plattorna på plats, nästan alla...


 
Sedan körde jag raka vägen till hundklubben där maken mötte upp och överlämnade fluffiga hunden och dottern så vi fick öva på ringträning.  Och nu har jag kommit hem och det är läggdax. Hinner nog inte färdigt jobbet imorgon, och nästa vecka åker jag och hälsar på släkten i England, så nu är det bra om det inte bli vinter på åtminstone ett par veckor. Eller hur!?

 Ser ni Fluffen?

1 kommentar:

  1. Det är så snyggt med sån "knott"(?) mellan plattor!! Kul med hundträning. Min dotter, hon är 7, går också med vår cockerspaniel på hundungdom.

    SvaraRadera