onsdag 6 juli 2011

10 000...

(Rosenträdgården för en vecka sedan. Jag tror att det är den intressanta `Rubin´som skymtar i högra hörnet ;-))

Igår hade jag haft 10 000 besökare på min blogg sedan jag startade. Det är ju inte klokt! Jag tror inte att det är min mamma som har varit inne 10 000 gånger på min blogg på ett halvår.
Jag var förvånad när det hade varit 2000 besökare i mars när jag hade haft bloggen i en och en halv månad, jag som var, och är ganska ny med detta är fortfarande förvånad, och otroligt glad!

Och extra kul är det att ni lämnar kommentarer, jag märker att ni blir särskilt intresserade när jag skriver om anläggningar, mindre glada när jag skriver om hur trött jag är på ogräs och vinter och är allmänt gnällig ;-)

Jag måste erkänna att motivationen och idéerna sviker mig ibland, seg uppkoppling och det tar lång tid att ladda upp bilder, långsam dator som låser sig när jag skall öppna fotoprogrammet. Men just nu, då har jag så mycket blommor att visa så jag hinner inte med innan dom har blommat över, hur det blir i vinter får vi se.

Och så fick jag kolla lite i statistiken. Absolut mest googlesökningar som har hamnat hos mig är på Svavelpion. Följt av mulching, geranium och "Malus Rubin". Tja, när dom som söker läser om min mulching så blir dom nog besvikna ;-)
Mest inlägg som är lästa är Geranium, Min stenmur och Den första uteplatsen.
Dom nordiska länderna ligger överst bland besök, följt av USA.
Och bland länkande webbplatser så är hageblogger först, följt av Helens trädgård.

Så än en gång, tack för att ni är med! Utan er vore det ju inte alls särskilt roligt det här!



3 kommentarer:

  1. Grattis Fia till ditt höga besöksantal!

    Kul att kunna se statistik över sitt bloggande, det gör jag också då och då :=)

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Grattis! Visst är det bara så roligt med bloggandet - och att läsa alla fina, inspirerande och roliga bloggar.

    Kram Anna Vattenkanna

    SvaraRadera
  3. Grattis, Fia! Jaa, det ÄR ju kul att följa andras bloggande! :) Tyvärr har mina räknare kraschat 2 ggr, så jag vet inte hur många bsökare jag haft sedan min start, så jag tror det är ett bra tips att blogga om 'minnesmärken' i bloggbesökarantal för sin egen del, så det går att rekonstruera åtminstone för sig själv senare! :) Mia

    SvaraRadera